Cariere

De ce sa lucrezi la ROTAKT?

ROTAKT ofera angajatilor un mediu dinamic in care se valorizeaza ideile tuturor. In plus, credem in stabilitatea locului de munca si in formarea permanenta. Daca vrei sa lucrezi cu noi, tu esti cel care impune limitele.

Este un loc de munca important pentru noi, si daca ai personalitate si rezistenta vei descoperi bucuria care vine odata cu a face un client multumit.

Cultura companiei ROTAKT are la baza lucrul in echipa, comunicarea deschisa dar si un grad inalt de exigenta. Aceste principii constituie baza angajamentului personal focalizat catre satisfacerea clientilor

In cazul in care vrei sa ne lasi CV-ul tau sau sa aplici la unul din posturile disponibile, poti face acest lucru trimitand un email continand CV-ul tau la adresa: resurseumane(@)rotakt(.)ro cu mentiunea pentru postul la care vrei sa aplici.

Detalii suplimentare la numărul de telefon 0742.061.170

Posturi disponibile

Candidatul ideal:

  • Experienta in marketing online (Social Media, Google Adwords, Google Analytics, E-mail Marketing etc.) si offline;
  • Cunostinte de baza in suita Adobe (Photoshop, Illustrator, Premiere);
  • Cunostinte de baza HTML si webdesign;
  • Bune abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Abilitatea de a înțelege funcționalitatea unui site web;
  • Perseverenta si atentie la detalii, initiativa si creativitate;
  • Capacitate de redactare concisa a textelor publicitare in mediul online si nu numai;
  • Capacitate de analiza in masurarea succesului campaniilor sau a actiunilor initiate;
  • Cunostinte Microsoft Office, editare foto & video;
  • Cunostinte SEO

Responsabilităţile postului:

  • Administrarea site web, introducere de date;
  • Propune si implementeaza campanii de marketing online (campanii Google AdWords si Facebook);
  • Administreaza si urmareste campaniile aflate in derulare;
  • Creeaza texte si concepte pentru diverse materiale publicitare: cataloage, flyere, bannere etc;
  • Realizeaza lunar analiza eficientei campaniilor online gestionate folosind Google Analytics;
  • Identifica noi oportunitati de promovare a companiei/produselor in mediul online si offline;
  • Asigura buna functionare din punct de vedere software si hardware a echipamentelor IT din punctele de lucru;

Candidatul ideal:

  • Studii minime: liceu/scoala profesionala;
  • Experienta ca electrician/ electromecanic mimin 3 ani;
  • Rezistenta la stres, adaptabil si cu spirit de echipa;
  • Preocupat de performanta si de calitate in execuție;
  • Cunostinte si experienta in utilizarea sculelor si dispozitivelor de lucru si a aparatelor de masura si control specifice activitatii; (Scule și utilaje Stihl, Bosch, Makita, Karcher; pompe submersibile, hidrofoare , compresoare,aparate de sudura, generatoare de aer cald și curent, pompe de spălat cu presiune, etc. ) folosirea lor corecta, eficienta si in deplina siguranța;

Responsabilităţile postului:

  • Citirea si interpretarea schemelor tehnice;
  • Studierea, analizarea si intelegerea documentatiei de referinta - Operatiuni de asamblare/dezasamblare mecanica a echipamentelor si dispozitivelor electrice si electronice;
  • Masuratori electrice si mecanice;
  • Testarea functionalitatii echipamentelor;
  • Detectarea defectelor aparute la echipamente si remedierea lor;
  • Identificarea componentelor si materialelor în conformitate cu cerintele lucrarii de executat;
  • Estimarea corecta a necesarului de componente si materiale, în functie de lucrarea de executat;
  • Cunoasterea si respectarea standardelor de calitate si a instructiunilor de lucru;
  • Respectarea termenelor limita

Candidatul ideal:

  • Studii superioare - constituie un avantaj;
  • Cunostinte si experienta in organizarea depozitelor;
  • Experienta in activitatea de gestiune de minim 5 ani;
  • Experienta in supervizarea de echipe de minim 5 ani;
  • Cunostinte operare Microsoft Excel si Word;
  • Abilitati de comunicare;
  • Promptitudine si viteza de reactie;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Spirit organizatoric si initiativa;

Responsabilităţile postului:

  • Raspunde de gestiunea marfurilor din depozit;
  • Gestioneaza activitatea depozitului si a personalului din subordine;
  • Organizeaza şi administreaza în condiţii optime spaţiul de depozitare;
  • Coordoneaza si organizeaza urmatoarele activitati: depozitare si manipulare marfa, pregatire si incarcare a marfurilor in mijloacele de transport, descarcare si depozitare a marfurilor primite de la furnizori;
  • Supervizeaza si raspunde de respectarea si aplicarea procedurilor interne de gestiune: receptie, depozitare si livrarea marfurilor;
  • Verifica in permanenta stocurile;
  • Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatiiangajatilor din subordine, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
  • Organizeaza si verifica periodic fluxul de activitate din cadrul departamentului, la nivel de organizare a spatiului de lucru din depozit, la nivel documentar cu flux de transmitere informatii catre celalate departamente din cadrul;
  • Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente;

Transport gratuit

La comenzi de peste 1000 de lei

Service rapid

Piese in stoc / Calitate garantata

Comenzi telefonice

0741.125334 / 0746.227669

Plata la livrare

Platiti in momentul in care primiti marfa