Intrebari frecvente ROTAKT - FAQ

Cuprins intrebari frecvente

Intrebari frecvente despre produsele Rotakt

Dupa ce criterii trebuie sa va ghidati cand cumparati un motocultor Rotakt?

In functie de activitatile pe care doresti sa le interprinzi, analizeaza cu atentie functiile si caracteristicile constructive ale unui motocultor. Le poti gasi cu usurinta in fisa tehnica sau iti pot fi oferite si explicate de catre personalul specializat din magazinele noastre.
Cele mai importante caracteristici ale unui motocultor sunt:

  • posibilitatea de a cupla accesorii
  • puterea motorului
  • manevrabilitatea la viraje
  • usurinta in utilizare
  • costurile de intretinere
  • destinatia acestuia

Inainte de a achizitiona un motocultor trebuie sa iei in considerare activitatile la care doresti sa il utilizezi, structura culturii agricole din gospodarie si suprafata destinata. In functie de necesitati poti gasi un motocultorr care sa indeplineasca toate criteriile tale.

Ce lucrari se pot face cu un motocultor Rotakt?

  • Sapat (frezat) cu frezele atasate sub motocultor in locul rotilor (freze laterale)
  • Arat cu plug cu o brazda
  • Combaterea buruienilor cu prasitoarea
  • Bilonarea sau profilarea solul cu rarita (plug bilonat)
  • Cosit faneata cu coasa frontala atasata la motocultor
  • Scarificat gazonul
  • Transport cu remorca
  • Semanat legume si plante

In ce zone sunt amplasate magazinele Rotakt?

Pana in prezent avem avem 6 puncte de lucru in Valcea (3 in Ramnicu Valcea, 2 in Dragsani si unul in Horezu), pentru toate utilajele vandute va oferim service, piese de schimb pentru perioada de garantie sau postgarantie.

Daca nu sunteti din judetul Valcea aveti 2 posibilitati:

  • sa apelati la consultantii nostrii online
  • sa luati legatura cu distribuitorul nostru din judetul dvs

Aveti nevoie de permis de conducere pentru a merge cu un motocultor pe drumurile publice?

Nu este nevoie de permis de conducere daca prin constructie utilajul nu depaseste 25 km/h; el poate fi sustinut si condus de un conducator, sau poate fi dotat cu o remorca prevazuta cu scaun pentru conducator, fara insa a se depasi o masa totala maxima autorizata de 2,5 tone, inclusiv masa motocultorului.

Cat ulei se pune in motorul Rotakt si cum se intretine motorul?

Cantitatea de ulei este de 0,6 l pentru motoarele pe benzina de 7 CP. Pentru motoarele diesel de 9 CP si 10 CP cantitatea de ulei este de de 1,65 l. Tipul de ulei este 15w40.

Viata motorului este uleiul, iar acesta trebuie schimbat cel putin dupa 50 de ore de utilizare sau cel putin o data pe an. Daca uleiul este murdar, trebuie schimbat mai devreme. Filtrul de aer trebuie schimbat cat mai des sau curatat la aproximativ 1-2 ore de utilizare in conditii de praf.

Motocultorul nu are compresie?

Daca nu este intretinut corespunzator, in timp, motorul poate pierde compresia. Acest lucru se datoreaza uzurii excesive a segmentilor.

Problema poate fi remediata prin inlocuirea segmentilor.

Filtrul de aer este infundat?

Scoateti buretele din carcasa filtrului, curatati-l, adaugati ulei din nou.

Turatia motorului este prea mare?

Ajustati lungimea cablului flexibil de acceleratie, schimbati-l daca este uzat.

Motocultorul nu porneste?

Verificati daca are combustibil, robinetul de benzina este deschis, benzina ajunge in carburator.

Pentru a verifica, desurubati paharul decantor (de sub carburator, recuperati oringul) cu robinetul de benzina deschis.

Verificati daca butonul de pornire este pe pozitia ON.

Scoateti si verificati bujia, curatati si reglati distanta intre electrozi si uscati bujia. Inlocuiti bujia daca este nevoie.

Daca utilajul nu porneste adresati-va service-ului autorizat.

Intrebari frecvente despre magazinul on-line Rotakt

Cum ma inregistrez pe site-ul Rotakt?

Pe orice pagina din site-ul Rotakt v-ati afla in partea dreapta sus gasiti butonul contul meu. Completeaza datele din formularul de inregistrare cu datele tale, alege-ti o parola cu care te vei loga ulterior, apoi apasa butonul "Continua". Vei primi un e-mail de confirmare ce cuprinde datele tale de logare.

Am deja cont, dat mi-am uitat parola, cum procedez?

Introdu adresa de email asociata contului tau, apoi apasa continua, vei primi pe mail datele tale de logare.

Facturile aferente comenzilor on-line pot fi facute si pentru persoane juridice?

In momentul in care va inregistrati pe site-ul Rotakt, puteti sa selectati forma juridica, urmand sa completati numele companiei dvs, CIF-ul (codul unic de inregistrare fiscala - ex. RO633444) si CUI-ul (numarul de inregistrare la Registrul Comertului - ex. J38/1105/1994) companiei dvs.

Se pot returna produsele cumparate din magazinul on-line?

Produsele se pot returna in maxim 14 zile de la primirea comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original, produsele nu trebuie sa prezinte urme de uzura sau folosinta.

ATENTIE: In cazul in care produsele achizitionate nu corespund specificatiilor tehnice mentionate, va vom restitui contravaloarea acestora. In cazul in care produsele achizitionate corespund specificatiilor tehnice mentionate, insa doriti returnarea lor, va vom restitui contravaloarea acestora din care se scad taxele de retur si uzura suferita de produse in urma utilizarii in cele 14 zile lucratoare.

Pot cumpara si alte produse prin intermediul magazinului online in afara de produsele gasite pe site?

Puteti cumpara si alte produse, colaboram cu cei mai cunoscuti producatori de utilaje: Makita, Bosch, Bcs, Honda, Briggs & Stratton, Subaru, Kohler, etc.

In cat timp se livreaza produsele comandate in magazinul online?

Produsele se livreaza in 24 ore in cazul in care se afla pe stoc, in caz contrar livrearea poate dura cateva zile.

Cum este mai bine, sa cumpar un motocultor de pe site sau direct din magazin? Transportul de plateste?

Dvs alegeti de unde sa achizionati produsul. Suntem o echipa de profesioniosti, va oferim consultanta gratuita atat utilizand mediul online cat si in magazinele proprii.

Activam de peste 20 de ani in vanzarea de utilajele agricole si suntem convinsi ca va putem ajuta sa faceti alegerea cea mai buna. De asemenea va invitam sa vizitati magazinele noastre, service-ul si depozitul.

Transportul este gratuit pentru toate comenzile cu o valoare de peste 1000 lei, tva inclus.

Se poate negocia pretul?

In cazul in care cumparati o gama variata de produse, o cantitate mai mare de produse, sau comanda depaseste o anumita suma, se poate negocia pretul intr-o anumita masura.

De fiecare data cand doriti sa negociati un pret va rugam sa luati legatura cu unul din operatorii nostri.

In cazul comenzilor on-line livrati si produsele deja montate?

In cazul in care optati sa cumparati de la noi un produs montat, veti primiti utilajul complet montat, probat si gata de pus la lucru. Daca optati sa cumparati un utilaj nemontat consulatantii nostri de vanzari va stau la dispozitie cu orice detaliu in cazul in care intampinati dificultati in montarea acestuia.

Preferam sa trimitem produsele partial montate, in ambalajul original, astfel nu exista riscul deteriorarii sau pierderii in timpul transportului catre dvs.

Care sunt modalitatile de plata?

Cash (numerar) / Ramburs in momentul in care produsul ajunge la dvs, cu cardul de cumparaturi (1-12 rate - in cazul in cazul in care achizionati produsul din magazinele noastre) sau prin trasfer bancar cu ordin de plata in cazul platilor in avans, dupa ce va este emisa o factura proforma.

Am primit coletul cu marfa, dar acesta nu este complet. Cum procedez?

Puteti sa trimiti un e-mail utilizand formularul de contact din site-ul nostru, sau sa ne contactati telefonic la numerele de telefon afisate pe site. Veti primi restul de marfa, iar transportul cade in sarcina noastra.

Transport gratuit

La comenzi de peste 1000 de lei

Service rapid

Piese in stoc / Calitate garantata

Comenzi telefonice

0741.125334 / 0746.227669

Plata la livrare

Platiti in momentul in care primiti marfa